جراحی بینی نیمه فانتزی

آیا شما نیز از آن دسته افرادی هستید که می خواهید تحت جراحی بینی در مشهد قرار بگیرید اما نمی دانید میان مدل بینی طبیعی و فانتزی کدام یک را انتخاب کنید؟ آیا بعد از مشاهده نمونه کار های طبیعی و فانتزی جراحی زیبایی بینی دوست دارید بینی شما حالتی میان این دو را داشته باشد؟ دوست ندارید تغییرات بر روی بینی شما به گونه ای اعمال شود که بینی زیاد سر بالا باشد یا حالتی دست نخورده داشته باشد؟ در چنین مواردی پیشنهاد دکتر عرفانیان بهترین جراح بینی مشهد ، به مراجعه کنندگان انجام جراحی بینی نیمه فانتزی می باشد. عمل بینی نیمه فانتزی می تواند خواسته کسانی که تمایل دارند در زمان رو یا رویی با افراد غریبه آن ها سریعا متوجه بینی عمل کرده آن ها شوند ، را به طور کامل برآورده سازد. از آنجایی که این فرم حالتی میان فرم فانتزی و طبیعی دارد ممکن است برخی از افراد آن را با فرم فانتزی اشتباه بگیرند. ما در این مقاله سعی داریم شما را با خصوصیات اصلی این نوع بینی ها آشنا سازیم و از همه جوانب آن را بررسی نماییم. پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

 

 

بینی نیمه عروسکی به چه شکل است؟

بسته به استخوان بندی و مشخصات چهره هر فردی و دیگر اجزای آن ، دکتر عرفانیان بهترین جراح بینی مشهد می تواند بینی را در سه مدل طبیعی ، نیمه فانتزی و طبیعی عمل کند. عمل بینی نیمه عروسکی به نحوی است که کاملا مشخص می باشد ، چرا که بینی فرد به قوس نسبتا شدیدی دارد و سایز آن نسبت به بینی های دیگر بسیار کوچک می باشد.

بینی طبیعی نیز داری قوس ملایمی است و نوک آن به قدر سربالا نیست که دیگران در نگاه اول متوجه شوند که فرد تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار گرفته است. اگرچه که اکثر آقایان خواستار بینی طبیعی هستند اما تعداد خانم های که تمایل دارند بینی به این فرم داشته باشند نیز کم نمی باشد.

بینی نیمه فانتزی نیز نه به قدری سر بالا و عروسکی است که جلوه بدی به بینی بدهد و نه به اندازه بینی طبیعی ، ساده و بدون تغییرات. در حقیقت جراحی بینی نیمه فانتزی تلفیقی از جراحی طبیعی و فانتزی است و طی انجام آن جراح رینوپلاستی تلاش می کند تا اندازه و شکل بینی شما بعد از عمل با سایر اجزای چهره تان هماهنگی داشته باشد. در عمل بینی نیمه عروسکی نوک بینی به مقدار بسیار کمی رو به بالا می باشد. البته سربالا بودن آن همانطور که گفته شد در حد بسیار کمی است و مطلقا بینی غیر طبیعی و مصنوعی مجسوب نمی شود. بینی نیمه فانتزی کوچک تر از بینی طبیعی است. همچنین این نوع بینی ها نسبت به بینی های فانتزی قوس کمتری دارند و کمی بزرگتر می باشند.

خصوصیات بینی نیمه عروسکی

جراحی بینی نیمه فانتزی باعث خلق بینی با سه ویژگی اصلی و زیبا می شود که عبارت اند از:

  • قوس بر روی تیغه بینی ایجاد می شود اما نه زیاد

بسیاری از افراد زمان که به فکر انجام عمل زیبایی بینی می افتند ، دوست دارند تا تیغه میانی بینی اشان از حالت صاف در آمده و قوس زیبایی پیدا کند. در طول روند عمل بینی نیمه فانتزی ، بهترین جراح بینی مشهد ، قادر است چنین قوسی را بر روی پل بینی ایجاد کند اما میزان آن به قدری نیست که بینی از حالت نرمال خود خارج شود و جلوه ای غیر طبیعی و عروسکی به خود بگیرد.

  • نوک بینی به اندازه کافی سربالا می شود

از دیگر موضوعاتی که ذهن داوطلبان عمل زیبایی رینوپلاستی را به خود مشغول می کند ، حالت نوک بینی بعد از جراحی بینی نیمه فانتزی می باشد. در  بیشتر  موارد خانم های که کاندید این فرم هستند تمایل دارند تا زاویه میان پایه بینی و خط افقی آن بیشتر شود. اما در این میان آقایان و همچنین خانم هایی نیز هستند که تمایلی به ایجاد زوایای بیش از حد ندارند. این افراد تمایل دارند تا بینی به حالت طبیعی با اندازه بسیار کمی سربالا باشد تا فرم بینی فرم عروسکی نداشته باشد.

  • اندازه بینی به طور متناسب کوچک می شود

همانطور که می دانید در عمل بینی فانتزی ، بینی بسیار کوچک است. در حالی که در طول انجام جراحی بینی نیمه فانتزی ، سایز و اندازه بینی با توجه سایر ویژگی های چهره به اندازه درست و مناسب کوچک خواهد شد.

 

 

عوارض عمل بینی نیمه فانتزی

جراحی بینی نیمه فانتزی نیز همانند سایر عمل های درمانی و زیبایی صورت و بدن در صورتی که توسط یک جراح بینی مجرب و متبحر انجام نشود به دنبال خود عوارض جانبی از قبیل تورم ، کج بودن بینی ، غیر طبیعی بودن نتایج ، کبودی ، درد ، عفونت و غیره را با خود به دنبال دارد. در نتیجه بهتر است برای اینکه به بهترین نتایج دست پیدا کنید و هیچ گاه عوارض جانبی را تجربه نکنید بهتر است بهترین و متبحر ترین دکتر جراحی بینی نیمه فانتزی شهر محل زندگی خود را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که زیبا شدن چهره در مقابل از دست دادن سلامتی هیچ سودی نخواهد داشت و تنها پزشکی صلاحیت انجام عمل زیبایی بینی نیمه عروسکی را دارد که بتواند در کنار خلق فرمی جذاب و زیبا برای بینی شما ، سلامتی شما را نیز حفظ کند.

جراحی بینی نیمه فانتزی گوشتی

بسیاری از مردم فکر می کنند که در طول انجام جراحی زیبایی بینی گوشتی نمی توان حالت بینی را به شکل فانتزی و نیمه فانتزی در آورد و تنها فرم مناسب برای این نوع بینی ها فرم طبیعی می باشد. ریشه این تفکر در گذشته ی عمل بینی است. در دورانی که برخلاف امروزه ، جراحان بینی از تجربه ، مهارت و ابزار پیشرفته لازم را برای انجام عمل جراحی بینی نیمه فانتزی و خلق بینی خوش فرم و زیبا برخوردار نبودند و از همین رو خلق بینی خوش فرم و زیبا بر روی بینی های گوشتی به بهترین شکل ممکن نبود.

جراحی بینی گوشتی نیمه فانتزی یعنی نوعی از عمل رینوپلاستی که در آن بینی های گوشتی با اعمال تغییراتی خاص و با استفاده از تکنیک های خاص و منحصر به فردی به فرم نیمه فانتزی تبدیل می شوند. امروزه زنان و مردان بسیاری خواهان انجام این پروسه هستند. البته بهتر است به یاد داشته باشید که نوع پوست و وضعیت غضروف ها تعیین کننده این هستند که آیا جراحی بینی نیمه فانتزی یا فانتزی قابل انجام است یا خیر. همچنین به یاد داشته باشید که بینی های گوشتی از غضروف و ساختمانی سست برخوردار هستند و در صورتی که پزشک در این زمینه از تخصص بالایی برخوردار نباشد و قادر نباشد به درستی پایه های ساختمان بینی را با استفاده از گرافت تقویت کند بینی بعد ها با افتادگی رو به رو می شود.

 

 

مدل بینی نیمه فانتزی برای چه صورت های مناسب است؟

سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از افراد به خصوص جوانان را به خود درگیر کند ، انتخاب مدل بینی می باشد. در واقع بسیاری از افراد می خواهند بدانند که آیا فرم بینی که انتخاب می کنند برای آن ها مناسب است یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم فرم بینی و نتیجه نهایی تا حدودی به حالت ها و قابلیت بینی شما پیش از جراحی بستگی دارد. یکی از فرم های پرطرفدار که در میان بانوان طرفداران بیشتری داشته وتقریبا می توان گفت مدل محبوب اکثر خانم ها است ، مدل نیمه فانتزی می باشد. این مدل به دلیل ویژگی های خاص خود نتایج بهتری را برای کسانی که بینی آن ها دارای چارچوب عضروفی و استخوانی قوی بوده و پوست نازکی دارد به وجود می آورد. علاوه بر تمامی این موارد این مدل بینی برای کسانی که بینی شان بزرگ است ولی سایر بخش های صورت آن ها ظریف می باشد پیشنهاد خوبی محسوب می گردد. با توجه به اینکه در جراحی بینی نیمه فانتزی اندازه بینی به مقدار قابل ملاحظه و درستی کوچک می شود می توان گفت که افراد دارای صورت های پهن که سایر ویژگی های صورتشان نیز بزرگ است ، گزینه مناسبی به شمار نمی رود. با وجود این توضیحات از آنجایی که خصوصیات چهره هر فردی متفاوت است و تنها پزشک قادر است بر اساس فرم صورت و مشخصات چهره بهترین مدل را برای انجام عمل زیبایی بینی انتخاب کند ، توصیه می شود حتما برای بررسی این مورد که آیا جراحی بینی نیمه فانتزی برای شما مناسب است یا خیر با جراح بینی خود مشورت کنید.

هزینه جراحی بینی نیمه فانتزی در مشهد

هزینه عمل بینی نیمه فانتزی مشهد را باید بعد از معاینه بینی از خود پزشک جویا شوید. چرا که نمی توان هزینه ای ثابت را به طور کلی تعرف کرد. دلیل این موضوع نیز آن است که بینی هر فرد دارای مشخصات خاص خود است و ما در این کره انواع مختلفی بینی داریم. همچنین برای انجام جراحی زیبایی بینی نیمه فانتزی یا اصلاح مشکلات تنفسی هر یک نیاز به انجام اقدامات گوناگونی دارند که این اقدامات بر روی نتایج تاثیر مستقیم می گذارد.

نظرات

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها