هزینه جراحی بینی در مشهد

یکی از مهم ترین فاکتور های که بعد از تصمیم گیری در رابطه با انجام جراحی بینی در مشهد یا دیگر شهر های ایران در نظر می گیریم هزینه جراحی بینی در مشهد است. این مسئله به قدری مهم و حیاتی است (البته برای برخی از افراد) که می تواند آن ها را از انجام عمل جراحی منصرف سازد. اما این پایان ماجرا نیست چرا که هنگامی که شما برای پیدا کردن بهترین جراح بینی مشهد یا شهر محل زندگی خود جستجو می کنید و به صورت حضوری به مطب پزشکان مراجعه می کنید با تفاوت هزینه رو به رو خواهید شد. به طور قطع در چنین موقیت های دچار سردرگمی می شوید و نمی دانید که آیا پزشکی که انتخاب کرده اید متبحر و کاردان است و این هزینه را به دلیل تحبر زیاد خود در این زمینه  ،اعلام می کند یا خیر. به طور حتما در این زمان سوالاتی نظیر اینکه آیا هزینه عمل بینی استخوانی با بینی گوشتی در مشهد متفاوت است یا خیر ؟ یا اینکه اصلا این هزینه ها بر چه اساسی تعیین می شوند و چه مواردی باعث می شود که هزینه رینوپلاستی نزد یک پزشک بسیار کم باشد و نزد پزشکی دیگر بسیار زیاد. از آنجایی که تصمیم گیری در این زمینه بسیار مهم و حساس می باشد و برخی به دلیل عدم آگاهی کافی و صرف هزینه کمتر به سراغ پزشکانی که از تخصص کافی برخوردار نیستند می روند و در نهایت مجبور به انجام عمل ترمیمی بینی می شوند ، تصمیم گرفتیم در این مقاله از سایت دکتر داریوش عرفانیان بهترین جراح بینی مشهد ، در خصوص این مسئله و عوامل تاثیر گذار بر آن و همچنین راه های تصمیم گیری درست توضیحاتی را بیان کردیم که بهتر است آن ها را از دست ندهید.

 

هزینه جراحی بینی

 

عوامل موثر در هزینه جراحی بینی

بهتر است بدانید عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند هزینه عمل زیبایی بینی را تحت تاثیر قرار دهد و باعث افزایش و یا حتی کاهش آن شود. از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نوع بینی متقاضی          

نوع بینی یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در هزینه نهایی عمل رینوپلاستی در مشهد می باشد. چرا که تغییراتی که بر روی بینی گوشتی و غضروفی به وجود می آورد کاملا متفاوت تر از تغییراتی است که بر روی بینی های استخوانی به وجود می آورد. به همین خاطر هزینه عمل کردن بینی گوشتی ممکن است بیشتر باشد. لازم به ذکر است بینی که در گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفته است و اکنون باید جراحی ترمیمی بینی بر روی آن انجام شود هزینه بیشتری را به وجود می آورد. چرا که طی انجام عمل اولیه بینی ، ساختار بینی به طور کل عوض شده و پزشک باید زمان بیشتری را صرف جراحی کند.

  • مشکلات موجود در بینی

عامل دیگری که تعیین کننده قیمت عمل رینوپلاستی در مشهد می باشد ، مشکلات و عوارض جانبی موجود در بینی مانند وجود انحراف در تیغه میانی بینی ، وجود پولیپ ، شکستگی بینی و غیره است. عمل جراحی دماغ برای درمان چنین مشکلاتی نیازمند تجربه ، مهارت و تخصص بالای پزشک می باشد. همچنین ممکن است پزشک طی انجام عمل جراحی تشخیص دهد که باید غضروفی یا گرافتی را به بینی پیوند زند یا از دیگر تکنیک ها کمک گیرد. به همین خاطر است که نوع مشکل بینی می تواند در هزینه جراحی بینی مشهد تاثیر بگذارد. لازم به ذکر است که برخی از بیمه ها تنها هزینه عمل های درمانی بینی را پرداخت می کنند که این مسئله خود باعث می شود هزینه نهایی تا حدودی کاهش پیدا کند.

  • هزینه کلینیک و تجهیزات مورد استفاده

هر نوع مرکز درمانی با توجه به امکاناتی که در اختیار پزشک و بیماران قرار می دهد هزینه های مختلفی را درخواست می کند. به عنوان مثال هزینه انجام این پروسه در یک کلینیک خصوصی ممکن است کمتر از هزینه انجام آن در یک بیمارستان دولتی باشد. بهتر است بدانید که هزینه دریافتی بیمارستان با هزینه های دریافتی پزشک و دستمزد او متفاوت و کاملا جدا می باشد.

  • قیمت متخصص بیهوشی

همانطور که می دانید عمل زیبایی بینی تحت بیهوشی عمومی و نظارت متخصص بیهوشی مجرب و متبر انجام می شود. اگر روند جراحی با استفاده از بیهوشی عمومی انجام شود متخصص بیهوشی وارد عمل شده و هزینه های مربوطه را دریافت می کند.

  • دستمزد جراح بینی

در جراحی زیبایی بینی تجربه پزشک تاثیر فوق العاده ای بر روی نتایج دارد. پزشکان با توجه به سابقه کاری خود و همچنین تجربه ای که طی سال ها خدمت صادقانه و درست به دست آورده اند و همچنین چالش های بزرگی را در جراحی های گذشته با آن رو به رو شده اند هزینه های متفاوت تری را دریافت می کنند. چرا که به این دلیل می تواند نتایج زیبا تر و بهترین را خلق نماید از همین رو هزینه متفاوت تری را نسبت به پزشکان تازه کار دریافت می کند. طببعاتا هر چه سابقه پزشک بیشتر باشد ، نمونه کار های او بهتر باشد و نتایج بهتری را خلق کند دستمزد بیشتری را  برای هزینه جراحی بینی خواهد گرفت.

  • محل قرار گیری مطب

هزینه جراحی بینی نیز همانند سایر خدمات در تمامی نقاط کشور مختلف و متفاوت می باشد و این به این معنی نیست که پزشکانی که در شهرستان مشغول به فعالیت هستند و هزینه کمتری را نسبت به جراحان بینی تهران دریافت می کنند ، از تخصص کمتری برخوردار هستند. از همین رو بهتر است هزینه عمل بینی در مشهد را با شهر های بزرگ تر یا کوچک تر مقایسه نکنید. در برآورد نهایی هزینه عمل دماغ تمام موارد ذکر شده موثر می باشند.

  • انجام خدمات اضافه

در کنار تمامی این موارد برخی پروسه ها هستند که چنانچه در کنار پروسه رینوپلاستی انجام شوند می توانند باعث افزایش هزینه نهایی شوند. به عنوان مثال اگر در کنار عمل زیبایی بینی نیاز باشد بر روی بیمار آندوسکوپی سینوس انجام شود یا بیمار نیاز به پیوند غضروف داشته باشد یا جراحی ترمیمی بینی قرار باشد انجام آن ها قیمت نهایی را افزایش می دهد. چرا که انجام هر کدام از این موارد نیاز به تخصص ، مهارت ، تجربه و دقت بسیار زیادی دارد و برای اینکه نتایج مطلوب بدون بروز عارضه جانبی به دست آید باید حتما توسط بهترین جراح و متخصص گوش و حلق و بینی مشهد انجام شود.

 

 

هر چی بیشتر پول بدی همانقدر آش می خوری!!

حتما تا کنون بار ها و بار ها در موقعیت های مختلف این ضرب المثل را شنیده اید. اما آیا به نظر شما کاربرد این ضرب المثل در زمینه عمل زیبایی بینی درست است؟ اگر به نتیجه رینوپلاستی افرادی که به این ضرب المثل گوش داده اند دقت کنید خواهید دید این قضیه چندان درست نیست ، چرا که متاسفانه افرادی وجود دارند که برای عمل دماغ خود هزینه های گزافی را صرف کرده اند اما نه تنها به نتیجه دلخواه خود نرسیده اند ، بلکه به عوارض جانبی بزرگی نیز دچار شده اند. از همین رو بهتر است آگاه باشید و هوشمندانه عمل کنید. دقت کنید ، این مطلب نیز نباید شما را به اشتباه بندازد و باعث شود که شما به دنبال پزشکی باشید که هزینه های کمی را از شما دریافت کند. چرا که پزشکانی هستند که به دلیل داشتن تجربه کم یا نداشتن مهارت کافی و جذب مشتری هزینه جراحی بینی بسیار کمی را از مراجعه کنندگان خود دریافت می کنند. از همین رو توصیه ما به شما عزیزان این است که ابتدا به مهارت و تجربه بهترین جراح بینی مشهد توجه کرده و سعی نماید با کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهارت ، تجربه و سابقه کار پزشک و همچنین مشورت کردن با دوستان و آشنایان و بررسی رضایت بیماران و تجربه آن ها بهترین جراح بینی در مشهد یا شهر محل زندگی خود انتخاب کنید. زیرا مهارت پزشک ارتباط مستقیمی با خلق نتایج مطلوب دارد نه هزینه های آن!!

همکاران و جراحان بسیار زیادی در استان های مختلف ایران در حال انجام عمل رینوپلاستی و خلق نتایج مطلوب و ایده آل هستند. پیشنهاد ما این است که اگر در هزینه عمل خود محدودیت دارید به جای مسافرت و جا به جا شدن به بهترین دکتر بینی شهر محل زندگی خود مراجعه کنید.

هزینه جراحی بینی در مشهد

از آنجایی که ممکن است شما در زمانی که این متن نوشته شده است ، آن را نخواهید و تا آن زمان هزینه های افزایش پیدا کند ما از اعلام قیمت جراحی زیبایی بینی معذور هستیم. اما شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین بررسی نمونه کار های دکتر عرفانیان به صورت حضوری به مطب ایشان مراجعه کنید یا برای کسب اطلاعات در رابطه با هزینه های تقریبی با شماره تماس های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

عمل بینی با 3 میلیون در مشهد حقیقت دارد ؟

افراد متقاضی و داوطلب برای انجام عمل زیبایی بینی در طبقات مختلفی از نظر مالی قرار دارند ، از همین رو برای برخی از افراد هزینه عمل جراحی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به دنبال ارزان ترین پزشک برای انجام این جراحی هستند. زمانی که به دنبال این موضوع می روند ، با هزینه های متفاوتی رو به رو می شوند ، برخی از این هزینه ها قیمت 3 الی 4 میلیون یا حتی بیشتر را شامل می شود ، اما به نظر شما این نوع جراحی های بینی توسط چه نوع پزشکانی انجام می شود آیا واقعا این نوع قیمت ها واقعی است و می توان به آن ها اعتماد کرد؟ برخی از پزشکان برای انجام عمل های زیبایی زیاد در طول روز ، هزینه پایین تری را از بیماران خود دریافت می کنند، این کار می تواند کیفیت جراحی را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد و از سویی دیگر نتایج غیر قابل جبرانی را به وجود آورد. از طرفی باید بگویم که پزشکانی که تجربه بالایی ندارد و قصد دارند متقاضیان بسیاری را برای خود جذب کنند از این روش استفاده می کنند و در تبلیغات خود از هزینه های 2 الی 3 میلیونی استفاده می کنند ، اما زمانی که به آن ها مراجعه می کنید متوجه تفاوت قیمت و کیفیت کار خواهید شد. متقاضیان جراحی زیبایی بینی باید بدانند که هر چه کیفیت کار و تضمین کیفیت نتایج بهتر و بیشتر باشد و جراح از تجربه و مهارت بالا تری برخوردار باشد ، پزشک هزینه بیشتری را دریافت می کند. از طرفی باید انتخاب یک جراح بینی خوب در مشهد و سلامت خودتان را نسبت به هزینه های که برای زیباتر شدن بینی خود صرف می کنید در اولویت قرار دهید.

نظرات

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها